ABOUT ME

Om mig, heter Rebeka M. som är döv och 21år gammal. Min äkta blod kommer ursprungligen blandat av serbisk och österrisk men föddes i österrike.. flyttade ensam med min dotter till Sverige i mars 2008 från Österrike, sen dess har jag bott i Örebro..

Mina intresse att pyssla olika saker, fotografera, designa hemsida eller foton, heminredning, träna nån med sport.. Jag är mycket social, envis, glad och väldigt nyfiken person som är mycket öppensinnad, vågar mycket att prova nytt saker. rakt på sak också..

just nu lever jag i ett förhållande med Johanna som kallas oftast Jinna och min treårig döva dotter Rhianna-Flyta och..... 4 lilla marsvin som tillhör min flickvän. =) ja självklart tänker jag på den, den tillhör också en del av min familj.. =)

Har en lilla döv syster Rahel som är 19år gammal, är endast speciell personen som kommer alltid finns för mig.. har också en bror som heter Marco men han är inte på jorden längre, ändå han kommer alltid finnas i mitt hjärta, ALLTID!! <3


Msn: Det har jag, om ni vill ha så fråga bara...
Camfrog: Det har jag, om ni vill ha så fråga bara...

Min Motto: Livet är aldrig perfekt men mer spännande att kämpa på olika sätt tycker jag. kämpa så hart vi kan och ge inte upp, annars går det allt förlorad. ---> NOBODY ARE PERFECT AND FAIR! <---

Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0