Lovely today...

kände bara att det är bra dag idag för mig.. kanske övertrött i början...
tänkte de sakerna jag måste fixas färdig idag men jag släppte den och låta vara.. =) behöver inte tänka på de sakerna jag behöver fixa utan jag gjorde när jag kan med ro. =) Lekte fler bilder i photoshop, medan alla 3 barnen lekte ute i fria.

Och under tiden funderar om jag skulle jogga, när kände ingen ork i mig, men vill ändå, men nej.. vad fan.. tänkte kanske senare...
1 ggr per vecka joggning men jag ville öka till kanske 2-3 ggr per vecka... funderade och funderade... vad fan har inte ätit någon dök upp i min tankar så gick jag till köket å fixade smoothie till mig, snabbt och lätt för mig för jag kommer dricka upp hela. =) Jag är kass på att komma ihåg att äta för mig själv...

En stund senare börjar jag lust att ha "någon tung mat" ... nej jag har inte bestämt mig att jogga eller ej. måste bestämma mig.. för jag äter inte tung mat innan jag joggar.  så tvingade jag mig att stå upp och ombyte till gymkläder och gick ut, bara kör igång med joggning =)

Resultat : itisdags -- 3,2 km på 24 min
idag      --  3,3 km på 19 min
nöjd jag och min kroppen blev gladare..

har även handlat lite, såg dontus (vaniljmunk), åhh vill ha och det står 30 kr för 5st. åh tänkte jag, tog den 5 st.
farliga dontus som jag älskar....

sitter inne, nej inte idag, sitter just nu i balkong istället. mysig härinne och älskar min balkong för mycket..
Mysig bänk med filt, ljusar, data, bok, solnedgång och dontus med redbull.. vad vill man ha mer?? nej det är helt perfekt!!
Här min kära balkong och är absolut min andra hem =)


bara löööövve!!!


yessss, tomorrow friiiidddaaayy!!!
My best weekend come sooooonnn and it will be a wonderful weekend, whatever the weather! *a big smile*

Have you all a nice weekend! Byäää



Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0