ticket

ticket... ja vad skönt att jag hann med att boka flygbiljett till rhianna i förrgår... hon ska till hennes pappa redan nu på lördag. och med hon ska flyga helt ensam dit för första gång utan mig.. så blir det bättre än alltid följa med henne dit och sedan tillbaka. man sparar mycket pengar. såklart hon får assistans hela vägen. spännande!

När jag berättade för rhianna att flygbiljett till pappa är bokad blev hon så jätteglad och lycklig och berättade efteråt att hon ska flyga ensam med assistans utan mig och att assistans kommer leda dig hela vägen och överlämnar dig till pappa. Rhianna regerade lite först och samtalen kommer...

Hon: "Nejjj du ljuger och du ska ju flyga med mig"
Jag: "Nej jag ljuger absolut inte, jag menar allvarlig"
Hon: " *fundersam* Jag vill att du följer med mig"
Jag: "Men... du och jag pratade före jul och du var nyfiken och helt säker på att vilja flyga ensam men det blev ingen på jul för jag följde med dig pga pass och du var så besviken för du kunde inte flyga ensam... du vill vill vill, och jag lovade dig nästa gång till pappa kommer du flyga ensam. och NU är det dags att flyga ensam och du klarar dig , gumman min"
Hon: " *tyst en stund* Okej jaa jag ska flyga ensam..."

En stund senare började hon berätta för andra barnen att hon ska flyga ensam i flygplan så andra barnen blev lite avundsjuk och ville oxå flyga utan föräldrar. haha. rhianna , LOL du!!
Rhianna strålar av lycka och är superlycklig för att få träffa hennes pappa och hennes familj igen.

Även tågbiljetter örebro till arlanda är bokad, skönt! Nu är det bara vänta till lördag. =)
Sen är jag barnfri i 5 veckor.

Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0