pain and stressful

.. förra vecka torsdag dök upp den tandsmärta och den slutade inte.. smärtan forsatte hela kvällen och natten även med värktabletter. nästa morgon orkade jag inte mer och blev själv illa tvungen att ringa upp tandläkare... jag ville inte men måste.... för jag har verkligen tandläkarfobi och fick ångest och grät när jag vet att det är en MÅSTE att gå dit.. men tack och lov att jag behöver inte gå dit ensam utan med en sällskap.

tandläkare sade att det finns två alternativ -- rotfyllning behandling eller ta bort.. väntade och beror på hur det ser ut av röntgen bild.... resultat att det är inflammation och stor hål så tänkte jag "stor hål betyder borra större å lång behandling" och det klarar jag inte av just detta situation så valde jag att ta bort.. om det vore fram skulle jag välja behandling för jag har ju inte annat val. men den la längst i. så... åfan kändes skönt efteråt, den jävel smärta är helt borta!
sällskap, tack för att du följde med mej på hela tandläkare besök och vet inte vad skulle jag göra utan dig.. tusen tack igen! =D

---------

stressig och irriterad var jag verkligen, allt för en pass!
Det tog för fan lång tid... men iallafall fick jag rhiannas pass igår till slut.. så fick jag boka idag flygbiljetter till rhianna.. =)

Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0