Permanent & Secret

Permanent...

... jag har inte hunnit att skriva om det eller .... åh vad spelar det egentligen roll..? nu berättar jag en fantastiska brev jag har fått för 1 1/2 vecka sen. Detta har ALLTID gjort mig nervös.. men nu är de ur ut från mitt liv och är lyckligaste än 
N Å G O N S I N och min tårar rann!!!!!

Det är mycket värd och jag förtjänar det verkligen mycket vad jag har bekämpat för att vilja stanna här! nu kan jag dö här lycklig. =)

 

Se här bild så förstår ni....

vad kan man säga mer? =)
__________________


Secret....

... idag har jag skapat något hemlighet som kommer en viktigaste del i mitt liv!

Förra vecka fick jag önska något/ någon. inte så stor koppling mellan önskning och hemlighet men en del betyder någon små..
Kändes så bra att jag skapade den idag och får hålla om det och har också redan börjat.. =)

Önskningar finns, man får inte bara så utan att göra något. Man måste kämpa och gör något för att få den önskningar.
Stark vilja, tillräcklig stark och måste man verkligen tro på det! så får man sist.


N o t h i n g   i s   i m p o s s i b l e   &   g i v e   n e v e r   u p !

 

 


Kommentarer
Postat av: piggelin

Grattis:):) till uppehållstilleståndet:-)

En dum fråga kanske, men har Rhia också uppehållstillståndet eller behövs inte pga hon är din dotter?

kraaam

2012-06-09 @ 20:11:32
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: raisy

piggelin,självklart det har hon också. =) det spelar roll att hon måste oxå ha egen inte automatisk pga hon e min dotter. =)

2012-06-09 @ 20:30:41
URL: http://www.raisy.se
Postat av: Cecilie

Grattis! :) Härligt.

2012-06-10 @ 17:40:59
URL: http://starismylife.blogg.se/

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0