on the way to airport

... nu sitter jag här i expressbuss till stockholm arlanda...
vad fan tiden gick så fort än jag trodde. Just nu börjar jag lite nervös och min nervositet höjer bara lite mer och mer.. * hur kommer det fungera , hur kommer gå det för rhianna, hur hur hur hur...* att hon flyger ensam utan mig till österrike... åh nej.. nejj.. det kommer nog gå bra för hennes del och hon kommer ha rolig hela flygturen. =)
Känns verkligen konstig för jag brukade följa med henne hela vägen och med flygturen till österrike sedan åker jag ensam tillbaka hem...

Hon sitter just bredvid mig och sover, jag tittar hennes söta ansikten, fan jag saknar henne redan NU! Men hon längtar som tusan att få flyga ensam utan mamma och att träffa pappa igen å stanna där 5 veckor! Känns ändå underbar när hon längtar efter pappan, så vet jag 10000% säker att hon trivs jättebra med pappa.

En del skön för mig oxå, få min egen tid att göra saker som jag vill, koppla av, vara helt ensam hemma, samt jag kommer mycket göra under de 5 veckor, en ny underbar och hård utmaningar för mig att göra. Jag kommer nog skriva inlägg om hård utmaningar snart. =)

Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0