a part of the week

.... sådan... Det blev tråkig när förra vecka blev min sötnos rhianna sjuk och hade hög feber så jag vabbar och  vara hemma med henne. så har inte hänt så speciellt under vecka.. och skönt att rhianna blev frisk och kunde gå till skolan idag. så fick jag min egen tid att pyssla =)

Bara det blev lätt rästlös för min del här under vecka, så jag har blivit en städtanten. gick igenom allt i köket skåpet och en del slänga bort och städat. blev chockad över att jag hade massor glas? 31 st?? ha ha.. vad skulle jag använda med 31 glas? nä dags att slänga bort, ja!! nu köket har blivit rent och fräsch... och köpte ny en del saker. åh jag är rätt nöjd nu!

Har precis tvättat klart min soffa överdrag och lakan. allt är så fräsch nu! =)
Lekte även lite med att fotografera och just nu njuter jag min frukost och kopp kaffe, mums!

Här bjuder jag bilder....


min frukost <3


Flisa och Falcon slöar och vilar på min sängen. sjukt de har blivit så stor, speciellt Falcon så stor!! jämför när de kom t mig för första gång.


min vackra Flisa, <3 rätt nyfikan är hon på kamera. =)



min underbara Falcon, <3 han är rätt slö och bara titta ut och tänker "äh här är skönt att ligga med nytvättat lakan!" xD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att må bra av nya saker! :)

2013-01-24 @ 12:19:44
Postat av: J

Härligt att må bra av nya saker! :)

2013-01-24 @ 12:20:29
Postat av: Ami

Sweeeeet

2013-01-24 @ 19:28:46
Postat av: Cecilie

Awww, katter är sååå jefla underbara. Jag har Nora som lån i tre månader i framåt, så det är så underbart med pälsbollar och få se hur deras personlighet förändras och s åvidare. Jag minns att min katt Battis växte så mycket och det var kul att se när han växte upp och blev så stor. Njut av dina katter och du aaaanar inte hur fort katter växer! :D

2013-01-29 @ 19:50:58
URL: http://starflata.blogg.se

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0