New challenges! --> hard routine.

Ny utmaningar..
Jag har valt själv och planerat å skrivit allt detta....hård runtin schema som jag måste följa de dagarna vad jag gör, inkludera min jobbschema!

Detta hård runtin börjar redan IMORGON! och det kommer pågå hela 5 veckor.
Ingen fett mat, tex mc donalds, pizza,mm... , ingen kakor (dontus å croissant,..) , ingen socker i te eller kaffee. som jag är mycket beroende av mkt socker i kaffee!! noll.. ingen något söt att äta inte heller glass. hela 5 veckor!
 
Och jag kommer träna varje dagar. bara typ 1 ggr vecka vilodag, äta ordentlig å nyttig mat.. följer också matschema. för jag glömmer oftast att äta. har inte oftast "hungrig" känsla... så måste jag verkligen äta ordentlig för att min kropp kunna klara 6 dagar träning. =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe, det klarar du även tuffa dagar framöver :) Jag tror på dig, heja!

2012-07-16 @ 06:24:40
Postat av: Jono

Hur har det gått för dig nu? =)

2012-07-23 @ 10:49:06
URL: http://jonoblogga.wordpress.com

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0