design

äntligen är det klart.. bara några webbdesign bilder fixar jag senare.. :D nu är jag mycket mycket trygg med min fantasifull design :D hehe... bara en som jag är jävla irriterad att höger sida "latest post, archive och meny" kunde se bara på firefox eller chrome men inte på internert explorer?? ehum.. orka inte längre att kämpa med där jävla internet explorer.. men den spelar inget roll för att jag använder explorer aldrig.. och flesta folk använder ju firefox.. om de inte har så tyvärr...  (^_^)


äntligen gick jag utgång igår som gick tidigare nästan halv år sen.. självklart den behöver jag verkligen.. på sista tiden har jag tappat en hel lust och ville inte så mycket att göra något.. men nutiden börjar känner jag mig mer motiverad..  och igår fick jag.. hade trevlig med tjejer och killar.. =)


A, du.. tack jättemycket att du har ställt upp barnvakt åt min dotter och det var så rolig att höra att hon hade jätterolig med dina 2 söta grabben.. kramm kramm...

mer bilder kommer senare =)

Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0