knäpp blogg, lasagne..

kodmallar och stilmall är en bygg upp en design på blogg.se.... lite LOL pga jinna ville fixa en kommentar-inlägg bakgrund och det fungera inte ens hos henne medan det fungera hos min stillmall men vi har pecis samma kod till stilmall.. och sen min side på höger " Latest post,Archive och Menu" bilder finns inte på Internet Explorer utan bara kunde se på Firefox... ibland kan det vara knärr.. och sen bestämde jag och jinna att byta kod.. hennes "side" kod till kodmallar till mig medan min "kommentar-inlägg bakgrund" kod till stilmall till henne.. sen plötslig fungera våra blogg helt perfekt (?) ehumm.. men hålla vi har ju nästan precis samma kod.. jaja konstig.. :D huvudsaken att det fungera nu! nu är jag maxxxxxxxxxxxx  nöjd!!



vi har blivit kär i en speciell recept till lasagne från en kompis A, sååå jävla gottt herregud jag kan inte beskriva hur de såååå himmla göttt är!!

A, tusen tack för den recept.. duktig du.. den är så himla gött.. vet du vad... igår fixade jag den och vi åt allt upp och gissa vad, att jag har lagat den idag ny igen.. haha knäpp jag.. det bevisar att den är mmmmm...
..tusen tack igen!!!
KRAM PÅ DIG..

Kommentarer

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0