bjuder bilder från i helgens

har haft inte tid att uppdatera min blogg, äsch.. nu gör jag ju.. =)

ifredags har vi haft mysig hemma





satt i balkong och spelade en barn spel med mig och jinna.. rhianna var nöjd och glad samt åt vi chokladbullar som jag gjorde för första gång.. =) supermysig

ilördags





har varit barnvåkt åt lilla johanna i fler timmarna.. wow det fungerar med johanna.. det var toppen och båda johanna å rhianna har haft jätterolig!

isöndags
vackra athina´s konfirmation som bjöd oss.





det var intressant att titta på konfirmation efteråt åt vi alla middag hos addie.. allt var bara toppen.. skönt och glad att athina tyckte om min present :D
till slutet hjälpte jag addie att städa matsaker,talliker,bla... och sist satt vi i balkong och pratade äntligen så en lång stund! var trevlig.. tack för allt.

so was it last weekend! nice!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ojoj så fin du var.. Trevlig helg :) Kram

2010-05-28 @ 18:47:23
URL: http://svenskaisvingen.blogg.se/
Postat av: sundarii

Fina bilder och din klänning var fin!

2010-05-29 @ 14:40:24
Postat av: sofie

söt hon var i sitt röda gipsade arm =)

hehe, Men jättefin klänning! passar dig bra!

Njut av solen!

2010-05-29 @ 20:35:13
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se
Postat av: Elle i Gnesta

måste säga att du såg jättefin i den klänningen, den passade dig perfa...riktigt kvinna...



hoppas att jag får träffa dig på irl genom Jinna under sommaren..



Må väl..

2010-06-11 @ 19:14:18

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0