....

Ionsdag följde jag och rhianna med addie och hennes barnen till colin's skolan öppet hus. Rhianna och jag hade rolig där. Tack addie som frågade om vi ville följa med.

Sen hon sa till mig att vi får följa med athina's konfirmation på söndag nu. Självklart tackade jag ja. Och athina är glad också att vi ska komma.Det är rolig att vi får vara med..det är en ära att vi kunde vara med.

Igår letade jag i stan efter en fin klänning för söndag.vilken jag har hittat som passar mig perfekt.

______

Vilken städtänt jag har varit idag.hela lägenhet.Haha. Men ändå känner alltid må Jävla bra efter varje städat.(^~^) efter lunch köpte jag en fint present till athina på söndag.

Hoppas hon kommer att tycka om den. Ja det kommer hon göra. =)

För några timmar sen sitter jag,Jinna och lilla rhianna i balkong medan solen skiner. Vi lekte en spel samt åt chokladbullar som jag gjorde för första gång,gött,gött... Nu är dags att tvätta kläder som jag missade igår. ehumm.. So is this today....

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra att du hittat klænning.. Ta bild av det? Trevlig helg.. Kram

2010-05-21 @ 23:23:11
URL: http://svenskaisvingen.blogg.se/
Postat av: Raisy

Anki,jag ska inte ta bild förän söndag.:) efter kommer jag visa på Blogg.så får du vänta till söndag. :)

2010-05-22 @ 00:28:42
Postat av: Anki

Ok då vænta jag till efter søndag :) Næææ nu måste jag sova.. Ska upp om 3 timmar.. Ska jobb, så har jag ledig på søndag o måndag.. Har sov lite på dagen idag dærfør svårt sova tidigare på kvæll som jag brukar sova kl ca 19.30-20.30 varje kvæll, men hoppas att min sømn inte blir førstørt.. :) God natt.. Kram

2010-05-22 @ 02:04:17
URL: http://svenskaisvingen.blogg.se/

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0