föreläsning i å5 + barnvakt till nick ilördags

jag var med där som barnvakt.. det var jättekul med flera barnen.. och det funkar prima. föreläsning startad kl nio på morgon till kl 15. börjar tittade barnen olika teckenfilm, målat, lekte tsm med massor "byggkudde" efter lunch gick vi med åtta barnen till en lilla lekplats, sen ansiktemålning. jag frågade alla barnen "vem vill ha ansiktemålning?" alla skrek "jaaaa jag" sött! det gick verkligen allt bra. som sagt om någon behöver hjälp med å5 så ställer jag gärna upp! =)

sen efteråt kvällen passar jag nick med rhianna. då var en konsert som addie´s dotters ska sjunga.addie gick där med colin medan jag passar hennes yngsta son nick med min lilla rhianna. de var jättetrött efter hela dan via å5. jag försökte uppmuntera de och sa "nu ska vi äta".. efter ätit gick vi till affär ica och köpte några godis och glass.. när vi var hemma efter köpt, badat de tillsammans.. och hade jätterolig. till sist åt de godis samt tittat teckenfilmen..de börjar mer trött och somnat på soffan båda. söt!

bjuder några bilder:


Kommentarer
Postat av: Anki

Åhhh vad søt dom var..

Jag vet att du ær duktig med barnen :D

Kram

2010-05-11 @ 21:30:43
URL: http://svenskaisvingen.blogg.se/

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0