A my lil girl !

Jag vill skriva lite om min lilla tösen.. Jag blev så förvånad och tappade hakan när addie berättade för mig.  Föra vecka torsdag då lämnar taxi till addie hem från dagis under tiden jag jobbade. Taxi lämnar henne på fel andra sida gatan.efter ca halv timmar var rhianna tvungen att visa taxi förare.   Hon visade och gick med taxi förare var addie bor.. Allvarlig trodde jag inte mina egen ögon hur duktig och smart hon är. Hon är ju bara snart 4år gammal.  Underbar och är så stolt över min min min lilla rhianna.. <3 

Jag vill skriva lite om min lilla tösen..

Jag blev så förvånad och tappade hakan när addie berättade för mig. Föra vecka torsdag då lämnar taxi till addie hem från dagis under tiden jag jobbade.

Taxi lämnar henne på fel andra sida gatan.efter ca halv timmar var rhianna tvungen att visa taxi förare. Hon visade och gick med taxi förare var addie bor..

Allvarlig trodde jag inte mina egen ögon hur duktig och smart hon är. Hon är ju bara snart 4år gammal.

Underbar och är så stolt över min min min lilla rhianna.. <3

Kommentarer
Postat av: piggelin

Ja du har en smart dotter:) Bra!:)

2010-09-05 @ 21:42:17
Postat av: sundarii

Åh, lilla söta gumma då :)

2010-09-13 @ 13:21:55

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0