Jag känner mig...

... enormt Ä C K L A D.

Ionsdags kommer jag till barnvakt för att hämta min lilla rhianna då tiden var kvällen och ute var så mörkt så bestämde jag ta taxi med rhianna till hem.. en personen som hjälpte mig att ringa taxi med min mobil..

efter när vi kom hem märkte jag att nån okänt privat mobil har ringt mig så skickar jag direkt sms:

Jag : "Vem e du?"
Han: "Hawram"
Jag: "? Hur kom du med min nummer?"
Han: "Jag tror du åkte me mig"
Jag: "Från taxi idag? som jag åker med min barn?"
Han: "Ja precis"
Jag: "Vad vill du från mig? varför tog du min nummer till din privat mobil?"
Han: "Det var jag rinde dig bara när du beställde taxin gumman det lugn"

hääää, han kallar mig G U M M A N som jag inte kände ens honom.. herregud helt äcklig! och tog min nummer till hans privat mobil?,hä  OH MY GOD!!

hela mitt liv har aldrig upplevt så där. helt äcklig måste jag verkligen säga! och trodde inte mina egna ögon!

Kommentarer
Postat av: pepo

fyfan vad äckligt...

2010-09-10 @ 20:59:19
Postat av: Addie

Ja pi äckligt. Minns du vilken taxibolag?? tycker man ska meddela chefen det på något sätt.. Säger bara FYFAN!.. Hade blivit galen om jag fick en sådan sms!

2010-09-10 @ 23:31:54
Postat av: piggelin

Åh, rå!! Fyfan, håller med Addie, kolla med chefen där som du åkte taxi-bolaget med. Usch!

2010-09-12 @ 14:49:04
Postat av: sdd

test

2010-09-12 @ 17:11:31
URL: http://raisy.se
Postat av: sundarii

Håller med Addie & Piggelin! Hör av dig till taxibolaget genast! Fy fan vad äcklig kille.

2010-09-13 @ 13:21:02
Postat av: Tanja

snygg blogg och rihanna e så himla söt..

gillar hennes glasögon..cooolt!!



Kul att du gillar min barnvagn..skoj!!!



Ses snart. Hoppas att kalaset blev lyckat och vad tyckte alla om lokalen?



Kram!

2010-09-30 @ 12:50:23
URL: http://www
Postat av: Sweetybabyii1

autsch, das finde ich auch sehr widerlich..kann dich gut verstehen das dein leben lang noch nie mit der taxi sowas hattest..boahh

2010-09-30 @ 20:40:58
Postat av: Sweetybabyii1

autsch, das finde ich auch sehr widerlich..kann dich gut verstehen das dein leben lang noch nie mit der taxi sowas hattest..boahh

2010-09-30 @ 20:41:42
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 03:17:33
URL: http://smsalåna.nu

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0