my deep feeling..

hej till alla blogg läsare...

jag har faktiskt inte skrivit blogg på en mycket mycket tag sen.. hade ingen mycket motiv att skriva blogg på senaste fler månaden. Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om eller kanske för jag vill inte skriva någon. det vet jag inte riktigt alls.

Och nu känner jag att jag behöver att skriva någon om vad jag känner. Det har faktiskt hänt mycket på senast tiden. Har funderat mycket på vad som jag behöver att skriva. Det handlar mer om min djupa känslor och är för mycket öppen..


En lång tiden jobbade jag för mycket, har inte hunnit mycket att umgås med min vänner och så, resten lediga dagar är jag alltid med min dotter rhianna.
Jag har missat väldigt mycket, jag har glömt mig bort själv, tittat inte på mig själv, vet inte hur jag mådde, på någon sätt vet jag inte längre vem jag är.
Bara en person som har en dotter, som jobbade bara för mycket, som förlorar hennes flickvän (Jinna) på halvvägs..

Jinna och jag tog paus i förhållande. Allt var mest hennes beslut, för.. för.. att hon ville vara själv, bla bla..
jag skiter i vad det är, jag är bara arg och arggg. hon borde tänka innan hon tog en steg efter att bli tillsammans med mig. Jag vet att nykära slå allt men det kan nog stoppa då kunde det inte lika mycket att bli sårad. Plötslig ville hon vara själv och tänka på vad hon vill i livet EFTER vi har varit tillsammans 2 1/2 år.

Jag är så förbannad och sårad!

då under tiden 2 1/2 år har jag utvecklat min känslor, min kärlek mycket. Älskade och älskar henne mer och med varje dagar mer. och NU?? allt är på botten. Känner samma som om jag håller en glas och plötslig låt jag den falla till golvet och glas spricker..

Jag mår värre och värst sämsta, mitt hjärta är helt förkrossad!

Då jag har bestämt mig att efter semester med min syster och min dotter Rhianna i grekland skulle Rhianna sova hos hennes pappa ett tag, och jag vill vara själv.. Jag kan gå ut och supa el festa när jag vill utan att planera, åka till någonstans utan att planera, gör allt vad jag vill och med skit dumma saker..

Jag klarar fan inte mer, allt detta är bara för fan jobbig. Mår alltid dålig när jag är hemma, känner inte som hemma, ingen värme,det finns ingenting här i min lägenhet..
Min mage slutade att vara hungrig, har noll lust att äta.. Jag äter bara om jag tvingar mig. Min vikt rasade ner nästan 5 kilo på en vecka..
Och jag är hellre att vara på jobbet än vara hemma, då där fick mig att tänka på annat saker och fokuserar på jobbet.

En del behöver jag hjälp att vänner kunde uppmuntra mig att gå ut och göra saker,få mig att åka någonstans, för att kunde tänka på annat och skulle kanske må bra..
MEN jag hatar om jag ber om hjälp..har det svårt att be om och det klarar jag inte av. Jag klarar av bättre om jag behåller min hemligheter för mig själv och lider själv. istället att be om hjälp. Känner också sårad och fel att vänner uppmuntrar den personen hellre som har sårat någon istället för den personen som blev sårad..

Jag har nog levt mycket dålig och sämsta upplevelse.
Och det har jag fått N O G nu!
(Jag vill inte höra " oroa dig inte du har ju din dotter el du är stark" för det alla säger så alltid..)


Jag känner mig...
... iskall
... ensam
... utbränt
... hopplös
... värdelös
... förbannad
... förkrossad


J a g   ä r   e n    I N G E N T I N G !!









Kommentarer
Postat av: Anki

Suck.. Det gör ont att läsa här.. Men vill bara säga att det är inte bara at många säga sådan: oroa dig inte du har jo dottera el du är stark.. Men många säga också du vet var jag finns om du har brukt for mig.. Det orkar jag inte höra heller :)

Men det ska blir godt att åka bort en tag snart, så kan du vara dig själv en stund efter grekland.. Det har du brukt för att vara fri lite från allt. Vil bara säga att världen är inte perfekt! Suck..

Kram kram

2011-07-12 @ 10:46:49
Postat av: Linnea

Hej lilla vännen, du är i en tuff period nu och tro det eller ej det går över o som ´du säger alla säger så, men det e något som ligger i det..alltså att det e sant. Men det är något man ABSOLUT inte vill höra just nu. För man vill sörja,så sörj och tänk istället på de fina stunder ni haft, skriv gärna ner allt, behöver ej va på bloggen kan va i dagbok eller så, det kommer göra jätteont när man tänker på de fina stunder o därför vill man ej göra det men det ke enda sättet att få såren läka riktigt. Gråt ut, tänk på dig själv till 100% och skrik ut allt smärta. Men det enda du måste göra, är att ÄTA..Det är viktigt, desto mindre man äter desto mer du allt negativt o ej kan tänka någoting positivt, så det e oerhört viktigt du äter..PUSS och ring mig när du vill kom hit när du vill ,ställer upp för dig 100000000000000000000000%

2011-07-12 @ 10:54:06
Postat av: Josannah

När du är arg så kan man lätt tänka sådana saker.

Ja visst borde hon tänka på det innan ni blev tillsammans, men samtidigt kan det vara tufft när man väljer ha ett jobb som stjäler all tid, och fokuserar bara på sin dotter, som du skriver, så klart känner hon sig glömd. MAn får aldrig glömma bort sin partner. För annars dör förhållande.



Verkar som du måste tvinga dig själv att be en person som ni båda har tillit till och prata ihop om, och den person får inte hålla med dig eller henne, men vill hjälpa er båda att hitta bästa lösning för alla 3 (dig, jinna, rhia.)



Jag vet att ni båda älskar varandra fortfarande, men om det går så, måste man hitta annat lösning, kanske tvungen byta jobb.. Måste slappa av med att vara envis annars blir man ensam och gammal... Jag hoppas att du o 2 töser till mår bra snart, och på rätt sätt.



2011-07-12 @ 17:11:01
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hmm, jag tycker ej jobbet ska styra ett förhållande, min gubbe har jobbat natt, har jobbat dag m.m och jag tycker hon borde va tacksam att R. åtministone har ett jobb, ellerhur det e så många döva som e arbetslös. Och R är så aktiv o försöker med allt, o det där med Rhianna visste J. redan innan när de träffades o jag tror säkert R har sagt att dottern e viktigast av allt o det vet hon också.

Dessutom ska man stå ut i kärlek, lösa annat istället, säga till o ändra o försöka hjälpa till m.m ellerhur? Annan sak om R. ber J vakta Rhianna o sånt där men R ber inte J vakta o så o när hon får tid över ger hon all kärlek o.sv men .. Alla par har ju så båda partner jobbar ju, så alla har det så annars får J hitta en arbetslös kvinna för att va' med då? ;-)

Ursäkta men blev lite upprörd, eftersom jag tycker ej jobbet ska styra det, ej byta jobb.. annan sak om man jobbar 3 månader i rad eller så, finns det MÅNGA JOBB att välja så självklart men nu har hon inte många jobb att välja, så hon har ingen val, självklart vill hon inte pendla varje gång men hon har INGEN VAL..tänk på det...Det är skillnad, hon kämpar för att få in ekonomin o inte bara för Rhiannas skull utan för J skull också naturligtvis!

2011-07-14 @ 23:02:36
Postat av: Addie

Styrkekramar till dig min kära vän. Du vet att jag beundrar dig som person - du är stark, du är helt enkel envis och jag vet att du vill få allt att gå ihop och jag har sett dig och känner sig så bra nu att jag vet att allt du gör är för dig, Rhia och J. All kraft räcker inte till och så är det för många. Du vet var jag finns och kommer alltid ställa upp för dig. Vi kan gå ut och roa oss när du är tillbaka och jag byss på mina flickor som får passa grabbarna mina. Vänner ska man göra något i vått och torrt. Samla ihop dina vänner och gå ut o ha kul - vad säger du om det? Kram kram

2011-07-15 @ 00:12:11
Postat av: malin

Vi som springer i hamsterhjul får försöka hänga med allt. Svårt och tråkigt att det är ett förhållande som blir lidande, det är att balansera saker och ting. Själv har jag väldigt svårt för det också. Praoar heltid och tänka om jag har barn som jag ska hämta från dagiset, sen lämna på morgonen??? Och sen underhålla ett barn? PLUS partnern hemma... Jag dör! Jag är tacksam över att jag har helger så jag kan fokusera på mitt förhållande och familjen plus vänner.

Men jag blir lite också irriterad på Josannahs kommentar. Det är därför många blir hemmafruar för att det ska underlätta männen. Men ja ja...



Bara hålla ut! :)



Kram

2011-07-15 @ 17:45:51
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: mallan

OBS!!!

ät!

:)

2011-07-15 @ 17:46:22
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Sundarii

"En liten pojke frågade sin mor: Varför gråter du?

För att jag är kvinna”, svarade hon honom.

Det förstår jag inte, svarade han.

Hans mor gav honom en kram och sa: och det kommer du heller aldrig att göra



Senare frågade den lille pojken sin far. Hur kommer det sig att mor gråter så utan att det finns någon anledning?

Alla kvinnor gråter någon gång utan anledning, var allt hans far kunde svara....



Den lille pojken växte upp och blev en man, fortfarande förundrad över varför kvinnan gråter. Till slut ringde han Gud och då Gud kom till telefonen, frågade pojken:

Gud, varför gråter kvinnan så lätt?



Gud svarade: Då jag skapade kvinnan skulle hon vara någon speciell. Jag gjorde hennes skuldror starka nog till att bära världens bördor, och ändå mjuka nog till att kunna ge tröst.

Jag gav henne inre styrka till att kunna uthärda att föda barn och till att stå emot de avvisningar som många gånger kommer att komma ifrån hennes barn...

Jag gav henne en hårdhet som tillåter henne att fortstätta när alla andra ger upp, och till att passa sin familj även under sjukdom och utmattning utan att beklaga sig.....

Jag gav henne känslor till att helt osjälviskt älska sina barn, även när hennes barn har sårat henne djupt....

Jag gav henne kunskap till att veta att en god äkta man aldrig gör sin hustru illa, men någon gång prövar hennes styrka och hennes beslut om att stå vid hans sida utan att vackla...

Och äntligen gav jag henne en tår hon kunde fälla.... Den är hennes exklusivt till att använda när det är behov för det.



För ser du: Det vackra med en kvinna är inte de kläderna hon har på sig, inte heller den kropp hon har, ej heller hur hon har sitt hår. En kvinnas skönhet skall ses i hennes ögon, för det är huvud dörren till hennes hjärta - det stället där kärleken bor.”

2011-07-30 @ 00:07:17
Postat av: Anonym

komihåg ! nu får du unna dig själv och försöka ha kul en stund typ som du sade.. säker ni ska bli bra nu eller senare än aldrig!

ät njut som du älskar mat! godis glass chips. :):):):)...

2011-08-12 @ 12:34:25

comment on post here:

name:
remember me?

emailaddress: ( not published )

URL / blogadress:


commentar:

- !! NB: I answer HERE after comment !! -
Trackback
RSS 2.0